اطلاعات خود را فراموش کرده اید؟

معرفی شرکت

هلدینگ گردشگری نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری کشور می‌باشد که به عنوان اولین عضو بخش خصوصی ایرانی به عضویت سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) درآمده است. مهمترین هدف آن انتفاع سهامداران و توسعه صنعت گردشگری کشور و سرمایه‌گذاری در این بخش از طریق مشارکت عمومی و فراهم کردن فضایی است که علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اعم از داخلی و خارجی بتوانند نقشی مناسب درتوسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور ایفا نمایند.
شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) با هدف اولیه انسجام‌بخشی به فعالیت‌های حوزه گردشگری و توسعه این صنعت و کسب درآمد از این طریق در تیرماه سال ۱۳۸۸ با سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال تأسیس، و در جایگاه نخستین هلدینگ خصوصی گردشگری ایران ایفای نقش می‌نماید. این شرکت با پذیرش در بازار فرابورس ایران از اسفندماه ۱۳۸۹ به عنوان یک نهاد مالی، در راستای توسعه کسب و کار و صنعت گردشگری با مشارکت گسترده سهامداران سرمایه خود را به ۸۰۰ میلیارد ریال افزایش داده است و توانسته فعالیت‌های خود را در بازار سرمایه و کلیه بخش‌های زنجیره ارزش صنعت گردشگری گسترش دهد و در ادامه این مسیر نیز در نظر دارد با افزایش سرمایه تا ۲،۰۰۰ میلیارد ریال منابع لازم جهت نیل به اهداف خود را تأمین نماید.
سمگا در جایگاه نخستین شرکت خصوصی عضو سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، همواره با‌ نگاه به بازارهای بین‌المللی حرکت کرده‌است و از آغاز سعی نموده با جلب همکاری‌های بین‌المللی به توسعه کسب‌وکار خود بپردازد.
بهره‌برداری از منابع انسانی متخصص و با تجربه، منابع مالی در دسترس و همچنین سهولت و سرعت در عملیاتی کردن برنامه‌ها، از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد سمگا در خصوص دست‌یابی به اهداف شرکت می‌باشد.
ارزش‌های بنیادینی که استراتژی‌های شرکت سمگا بر آن استوار بوده همچون مدیریت بر مبنای علم، پیشرو بودن، کیفیت خدمات، مشتری مداری، کرامت انسانی و ارتقاء فرهنگ و هنر ایرانی همواره مبنای عمل مدیران و کارکنان این هلدینگ در راستای نیل به اهداف شرکت می‎باشد.

بالا